صلاحی: مشخص شدن پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار نقطه قوت لایحه بودجه است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با بیان اینکه نقطه قوت لایحه بودجه مشخص شدن پروه‌های عمرانی اولویت‌دار است گفت: اینکه براساس میزان پیشرفت پروژه‌ها و قابلیت اجرایی بودن آنها بودجه تدوین شده کار درستی است.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، اظهار داشت: لایحه بودجه با توجه به شرایط موجود کشور تقریبا مناسب و مطلوب بسته شده است.

صلاحی تصریح کرد: دولت برای تأمین اعتبارات و افزایش درآمدهای خود مالیات را افزایش داده است که البته این اقدام مسائلی را به دنبال خواهد داشت اما، بهتر است زمانی که بودجه به صحن رسید نظرات نهایی را مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه "هنوز وارد بحث بودجه استان نشده‌ایم و در این خصوص پس از برگزاری کمیسیون تلفیق می‌توان اظهار نظر کرد" گفت: بودجه امسال افزایش داشته و در پروژه‌های عمرانی اعتبارات خوبی منظور شده است. سال گذشته اعتبارات این بخش حدود شش هزار میلیارد تومان بود که امسال تقریبا 50 درصد افزایش داشته است.

نماینده همچنین رویکرد لایحه بودجه در زمینه فاینانس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از طرح‌های عمرانی از طریق فاینانس اجرا خواهد شد، این‌ امر نیز نقطه قوت لایحه بودجه 93 محسوب می‌شود البته لازم است بعد از بررسی کامل این لایحه نکات دیگر نیز واکاوی شود.

صلاحی گفت: در بودجه یاد شده درباره حامل‌های انرژی تصمیمی گرفته نشده که شاید دلیل آن عدم دستیابی نهایی به نتیجه درخصوص یارانه‌ها باشد اما، مصوبه مجلس باید اعمال شده و طرح افزایش 30 درصدی قیمت حامل‌های انرژی منظور شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:23 | نویسنده : میثم اله وردی |